jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jag är trött

Publicerad 2015-03-31 23:35:54 i Allmänt,

Mycket nu, väldigt mycket nu.
Jag är så jävla trött rent ut sagt att bollas mellan vårdcentralen och endokrinologen för att
sedan bli hänvisad till kvinnokliniken.
Helvete säger jag bara.
Idag fick jag en ny tablett utskriven, bara sådär-över telefonen.
Ny provtagning?? Nä det är nog inte nödvändigt.
Helvete heller- hit med en tid!!
Läste FASS efter jag lagt på med VC, kan lova att imorgon kommer jag vara
galet arg när jag är där.
Vill dom ta livet av mig?
Förmodligen, jag genererar ju inga pengar för tillfället , frikort ni vet.
Jag är ju mig veterligen inte sjuk i något dödligt , jävligt jobbigt ändå - men dom stackarna
som verkligen är riktigt dåliga, hur blir dom behandlade?
Bättre än mig hoppas jag.
Idag sa sjuksköterskan jag hade i andra änden att om jag började motionera lite
och tänkte på min kost skulle nog både mitt blodtryck o min hjärtklappning/snabba puls
bli såååå mycket bättre.
Skratta eller gråta??
Jag blir så heligt förbannad!!
Återigen vet jag att jag kommer få frågan efter att någon läst detta inlägg vad jag
är för sjuk eller vad som fattas mig.
Svar- Jag vet inte-dom letar.
Vad letar dom efter? Jag håller det för mig själv , ok?
Ta inte illa upp, jag vill inte ha en massa rykten.
Lätt att misstolka o prata fortare än vad hjärnan tänker ibland.
Har hänt mig med ett par gånger, man mår ju inte så bra efteråt
och får ju be om ursäkt osv osv.
Just nu vill jag ha klartecken på OM jag kan anmäla mig till
Militärträning härute i Svärtinge, vill så gärna.
Men vill ju inte betala o bara få köra 50% , men jag behöver
verkligen detta, mer än någonsin.
Blir att ringa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela