jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Stryk, sol och jobb!

Publicerad 2015-03-13 23:10:50 i Allmänt,

Fick en välbehövlig massageomgång igår av Lovisa på
friskvårdsproffsen, riktigt jävla ont gjorde det
och idag är jag öm i kroppen.
Men känner vilken nytta det gjorde.
Kan rekommendera henne, lite speciell tjej som inte bara
brinner för massage utan även för hälsa o själ.
Vi pratade massor , så lätt med henne.
Fina tips både gavs o togs.
Hem o lapa lite sol men kändes i luften att natten skulle bli kall.
Mamma o jag tog en lagom promenad efter maten o sen blev det jobbdags.
Går skapligt att jobba, men den där andnöden som kommer över mig ibland
den är inte kul.
Får nog ringa vc på måndag o kolla om det är en biverkning på
medicinen.
 
 
 
Mina första snödroppar för i år såg jag mitt i natten!
Väntar tålmodigt på mina egna lökars uppväxt i landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela