jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sunshine of my life!

Publicerad 2015-03-15 22:26:00 i Allmänt,

Lördagen så solig o fin, lite kall men jag kunde leva med det!
Fotboll på fm, Hampus hade match o ja det gick skapligt iaf.
Mamma o min moster på fikabesök, herregud min moster är galen.
Hon är inte purung men har så skön humor o är så lätt i sinnet.
Man skrattar hela tiden!
 
 
 
 
 
Världens fetaste winerbröd!!
Ninas cafe levererar.
 
 
 
Man blir aldrig för stor för sandlådan!!
 
 
 
 
Kvällen bjöd på tjejfest hos fina Vicky i Jursla Hills.
Så många kända och okända fejs.
4Att få skratta tillsammans , underbart.
Att förmedla känslan - Vi finns oavsett hur länge eller
hur bra vi känner varandra.
Jag gillar det-girlpower!
Tack till mina fina barn som ställer upp på sin mamma o bonus , det värmer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela