jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Första snön!

Publicerad 2015-11-20 23:59:20 i Allmänt,

Inatt föll den första snön och ett rejält väderomslag uppepå det.
Jag höll på att frysa ihjäl på jobbet.
Förra veckan 12 grader varmt ute o jag gick i bara bussarongen.
Igår hade jag behövt vinterjack, mössa o halsduk.
Brrrr
Kalle gjort så fint med utomhusbelysningen.
Den från förra året var trasig tyvärr, surt o dyrt men jag vill verkligen ha
en fin utomhusbelysning.
Sen ska vi skaffa adventsgran denna vecka oxå, det bara måste jag ha!
 
 
 
 
Har fixat o trixat lite inomhus oxå, ändrat på övervåningen o färgat stolsöverdragen bla.
Blev rätt bra faktisk, väntar ju på nya soffan som ska komma om 2 veckor.
Längtar verkligen!
Är supernöjd med min nya lykta som jag köpte på Ullared i måndags, blev verkligen fin i hallen.
 
 
 
Djuthuvudet ett facebookfynd!!
Älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela