jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ruskigt kyligt!

Publicerad 2015-11-22 23:24:07 i Allmänt,

Sovmorgon idag igen, så tacksam.
Lite fm fix o sen väcka alla , brunch o sen iväg.
Oliwer på fotbollsträning o vi andra hem till mamma/mormor.
Hjälpa till o få upp lite adventspynt från källaren o ta ner gardiner.
Inte så betungande, sa åt mamma att hon måste hojta om det är ngt.
Man har ju huvudet fullt med sitt eget men tid finns det ju att hjälpa till på
bara man vet vad som ska göras.
Snipp snapp snupp så tappade jag två stora barn på vägen hem.
Märkligt, kan det vara efter jag nämnde städa o hjälpas åt??
Inte då,,,,,,,,
De är experter på att vända till MEN dom kan faktiskt städa up efter sig oxå
,,,,,,,,,ibland
Eftermiddagen kom o det blev kolsvart ute.
Kalle bytte däck på lilla bilen. jag släpade in blomkrukor med blommor i som ska övervintra i garaget.
Bastu, hårklippning o chokladfontän blev kvällens bravader innan sängen.
Sitter själv i soffan o förundras över hur mycket skit det är på tvn.
Utanför köksfönstret lyser en av mina lyktor från Ullared, vill tillbaka
dit snarast , kommit på flera saker jag ville ha haha stackars Kalle.
Jag blir aldrig nöjd.
Eller jo nöjd blir jag men jag har en kärlek till att göra om o piffa.
Förrästen, ingen därute som sitter på ett par svarta Timberland kängor
i strl 40 o som väldigt gärna vill bli av med dom??
Hojta isåfall.
Nu ska det bli sängen, en vecka med roligheter o som avslutas med jobb
o annat smått o gott väntar.
Klap your hands!!!
 
 
 
 
Inga kuliga bilder idag haha men men!
Sov gott alla fina!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela