jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Så länge sedan så man minns knappt hur man gör!

Publicerad 2015-11-18 22:55:59 i Allmänt,

Måste haft en riktigt rolig tid senaste månaden för bloggandet har
verkligen glömts bort.
Skönt egentligen att inte ha några måsten så.
Men nu tar vi tag i det igen o kör ett race.
Tänker inte göra några längre utlägg om vad som hänt utan nu kör vi från ruta ett igen!
Kort o gott, vi ska börja gå ensamna på nätterna delvis, jag har varit på både
Ulf Lundell och Madonna , bott på hotell i sthlm, tränar militärträning som en
galning, bytt från lchf till kcalräkning, dricker ingefärashot och skakar proteiner o aminosyror.
Jag har blivit inspiratör för Hitbrazil, träningskläder!
Superspännande, väntar bara på mina provplagg nu så jag kan köra igång!
Back on track igen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-19 00:11:19

Ditt inlägg kommer som genom spröt vid midnatt . Allt går skriva under på . Nu 19e en sorgens dag då min mamma hittades död för 6 år sedan . Minns avgrundsvrålet var jag stod kände o hur chocken var. Hur tiden efter var som i en kupa . Går orda mycket om . Du dock beskrivit detta sorgeår så precis som det är . Som okänd människa är du en av dem i landet jag genom ord tycker mig känna mest och det ska du ha enormt tack för . Allt du delar och vågar skriva om . Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela