jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Tiden, vart tog den vägen?

Publicerad 2015-11-24 23:05:11 i Allmänt,

Ni vet en dag när man är ledig, då man har endel saker inplanerat
och man tänker att man hinner sååå mycket nyttigheter.
Ahh ni vet!!
Man hinner inte ett jäkla dugg!!
Fasen så ineffektiv jag är då jag är ledig.
Har jag däremot tidspress o häcken full ja då hinner jag allt o lite till.
Grejen idag var att jag hade lite tider att passa o då blev det ju lite
väl mycket för min lilla hjärna.
Nu när jag slår ner häcken så inser jag att jag iaf hunnit allt o lite till.
Haha I´m crazy!!!!
Go pratstund hos Anna, handla o springa på människor man känner, slänga lite käft.
Hem o äta en skvätt,prata med mannen som skulle iväg alldeles förtidigt.
Promenad upp o ner till fsk , svettigt värre o jag hatar verkligen backar.
Upptäcka att mina Hitbrazil låg i brevlådan, pröva dom.
Rota bland alla julsaker.
Prata lite i telefonen, messa lite, sälja lite o duscha.
smink o kläder.
Tittade mig i spegeln o jo visst fan har det hänt endel bara på sista veckan.
-3,3 kg är jag mer än nöjd med. Kan jag ta 2 kg till fram
till jul så är jag asnöjd, bara kämpa på.
Mannen i mitt liv o lilla dottern skjutsade till AW utan W .
Enjoy föll valet på och det var ljuvligt som vanligt.
God mat, gott vin , smaskiga drinkar o alltid trevlig personal!
 
 
 
Tack för ikväll bruds o tack snälla mamma för skjutsen hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela