jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vilken härlig lördag det blev!

Publicerad 2015-11-22 00:29:18 i Allmänt,

Vaknade med ett ryck, kollade klockan o paniiiiik!
09:55 o Julia snarkade som en gris bredvid mig, ghhhaaaa!
Väckte henne försiktigt o hon slog upp ögonen o log.
- Jag älskar dig mamma
Så mycket kärlek i en sån liten kropp.
Bråttom blev det väcka dom andra, min träning började liksom 11 inne i stan.
Men effektivt o utan massa tjat så kom vi  iväg i tid.
Hatar verkligen att stressa o det sämsta som kan hända är att man blir arg o tvär.
Då går allt käpprätt åt h-vete.
Mig veta, har erfarenhet.
Stora banditungarna så snälla passa Julia medans jag körde ett hiit-pass med
gamla svärtinge gänget, många gör mig så glad att se igen!
Jag, johanna o Sandra teamade o det var grymt kul!
 
 
 
Efteråt blev det lunch på Brödernas,,,som vanligt när jag är ensam med alla barnen och
lite shopping , alla fick något!
Letat efter vinterskor till Wilma, herregud sååå dyrt!
Alla skor hon är sugen på kostar ju över 1000 kr
Hade jag vetat hon ville ha Timberland hade jag jue kollat på
Scorettes outlet när vi var i Ullared.
Men men lätt o komma på efteråt.
Lördagsmyset stod Fia , Martin o barnene för, så mysigt!
Tack snälla goa ni!
Tacos på en lördag, det var så länge sedan så det minns jag knappt!
 
 
 
Nu ska jag ta mig o mina vibrerande armar o krypa ner i sängen.
Något sent ja vet men ibland måste man hänga uppe lite efter att det
blivit tyst o lungt in tha house!
Sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela