jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En ledig tisdag!

Publicerad 2015-10-01 21:28:23 i Allmänt,

Ni vet när man är ledig och man ska hinna så mycket.
Blir sån stress o press o man yrar runt o får egentligen ingenting gjort.
Ja la ner det projektet.
Visst vi behövde få hem lite varor så Julia o jag fixade det.
Tog en myslunch på maxi samtidigt.
O ja det går faktiskt att mysa med en treåring , helt underbart!
Hon kollar runt, äter, snackar, smakar på minsa saker i salladen!!! galet.
Och kramas, kramas massor o pussar på mig o säger - Jag älskar dig mamma
För att i nästa andetag säga - Fast jag älskar Hampus mest, okej??
Lägger huvudet på sne o ler.
Jag ler oxå o säger - Ja hjärtat det är helt ok!
julia mumsar vidare helt oberörd.
Solen skiner o det är riktigt varmt ute.
Köpte lite frukt o ett paket hallon o björnbär.
Styr bilen mot lekplatsen nere vid sjön.
Leker i hela 3 timmar där nere, härligt att vara ledig.
hinner bli utskälld av Julia för att jag gungar dåligt, Åsa gungar mycket bättre o hon springer här o här o här!!
Tur Åsa kommer ner o gör oss sällskap.
Får mig en lektion i gungning!!
Ja det var den härliga soliga dagen i slutet på September.
Skönt att få göra massor men ändå absolut ingenting!
 
 
 
För er som undrar så ÄR finklänning tha shit i denna familj!
Kläder är till för att användas o detta ex köpte jag på loppis för typ 20 spänn!
Då kan man kosta på sig att använda 365 dagar om året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela