jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Så jäkla grått!

Publicerad 2015-10-14 23:23:13 i Allmänt,

Vaknade idag o ute var det supergrått.
Så trist!
Sovmorgon visserligen, Julia knuffade till mig 8:30 o sa hon älskade mig.
-Jag älskar dig med gumman!
Så mycket kärlek i hennes lilla kropp.
Så mycket pussar o kramar.
tände ljus o försökte mysa men nope, ge hit frukosten sen ska jag leka.
ensam satt jag kvar med min ostplätt o min morgontidning, en kopp kaffe o en ingefärashot.
Jäklar så stark den var idag!
Undrar om den liksom mognar mer o mer för varje dag som går"?
Herregud isåfall, då får Kalle dricka det på slutet!
Filmmys och spel/pussel, fixa med tvätt o laga lunch.
Dagen går o inget vettigt blir egentligen gjort.
Lägger ut lite annonser, måste verkligen bli av med saker som bara står och ligger.
På em går vi ut o Kalle kör pvn till vinterförvaringen.
Kaninerna får mat o vatten, Julia studdsar studsmatta o äter smultron.
Jag plockar av en handfull med gröna tomater o hoppas dom ska bli röda inomhus.
Ikväll är det dags för träning igen.
Vet ju hur död jag kommer vara, men det är ju lite grejen.
Värre blir det imorgon då pass 3 denna vecka ska avhandlas.
Fredag kommer jag vara slut i kroppen.
Funderade lite på vad mitt mål är med dessa 4 veckor.
Har ju ett viktmål jag vill ner till gärna.
Men sen då?
Måste jag ha flera mål?
Varje pass är en utmaning, alltid ngt som dyker upp som jag ej prövat förrut.
Det är tjusningen.
Idag bangade jag upphoppen på lådan, vågade inte ens försöka.
Tänkte att jag är nog liiite rädd om framtänderna iaf.
Och hur snyggt faller man om man missar upphoppet på lådan??
Viktmålet får bli mitt enda mål denna gång, resten är bonus!
Jobbhelg väntar o jag är så opepp.
Men först mystorsdag med Kalle o Julia,,,,innan träningen!
 
 
 
 
 
Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela