jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Veckan då maten tog stor plats!

Publicerad 2015-10-13 23:31:32 i Allmänt,

Har gjort mina tappra försök att peppa ungarna inför Linas matkasse
som anländer nästa måndag, den 19de.
Det går verkligen INTE bra.
Dom tror dom kommer svälta ihjäl o få typ sjörbjugg.
Stackars barn.
Därför denna vecka som var så körde jag igång lite fisktema och hade även kalkon en dag.
Allt gick hem,,,,nästan.
Julia o Oliwer äter INTE fisk.
Jag kompenserade med pannbiff o köttfärssoppa.
Pust inte lätt i denna banditfamilj att vara morsa.
Kalle o Hampus äter ALLT , Wilma smakar åtminstone.
Tycker veckan som var gick lite för fort.
som vanligt egentligen när det är min banditvecka!
Mycket kompisar o tjejer o fest denna vecka för alla banditungar.
Banditmorsan oxå hon ute på vift lördagkväll/natt.
Mycket trevligt måste jag säga, mycket kul!
Busfabriken på begäran på söndagen.
Vi har även hunnit med att vara Stor Herovakt o fika hos mormor, frostkalas
och golunch på stan.
Kanske inte konstigt veckan gick fort haha.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela