jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Banditbröllop 2015 del 2

Publicerad 2015-09-29 23:58:44 i Allmänt,

Blev det någon fest efter vigseln kanske ni undrar?
Klart det blev, en riktig banditfest!
Bästa toastmastern Peter roddade tältet åt oss och den underbara kökspersonalen
serverade snittar o champange tillsammans med tipspromenaden.
Att dom tyvärr missat att sätta tipspromenaden lättillgängligt
kan vi skratta åt idag, där o då blev jag aningens orolig!
Palle the king o hans kompanjon grillade för fulla muggar och när
maten kom på bordet var jag rejält hungrig.
Bjöd på buffe med goda salladet o såser, bröd o lax/kyckling/fläskfile.
Hoppas o tror att alla var mätta o belåtna.
Talen avlöste varandra, det ena finare än det andra men jag kunde
liksom inte släppa på känslorna, jag hade aldrig slutat gråta.
Kvällens roligaste var när jag o Kalle sitter med ryggen mot varandra o jag ska följa hans
instruktioner för att bygga ihop en legomodell.
Hinner tänka flera gånger att är han verkligen sååå dålig på att beskriva saker???
Fattar dock tillslut att dom driver med mig o att vi har olika bitar haha.
Kakbuffen blev utsökt o alla fina som bakat o styrt för att jag skulle få det som
jag ville, allt i rosa o svart.
Smakade himmelskt vill jag lova.
När musiken drog igång var jag rejält danssugen o då åkte klänningen av!
Spetsshorts, kängor o partytop o sen röjde vi till 05 på morgonen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommer mera bilder vartefter men ska jag vänta med att blogga tills
dess då får jag nog vänta länge!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela