jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Good feeling!

Publicerad 2016-02-16 23:35:03 i Allmänt,

Vilken dag jag haft!!
Hade bokat en massage i sista stund förra året via hälsoportalen.
Tog 75 min axlar o nacke på Style Station.
Där o då tänkte jag mera SPA men gick in o kikade och insåg att killen som hade
massagen hade diplom i en heldel.
Kanske inte en garanti för att vara bra MEN jag rekommenderar
verkligen denna massage.
Så noggran o tog sig tid att förklara undertiden han masserade.
Kände mig som ny när jag gick därifrån.
Denna gång väntade jag inte o gick tills jag hade problem utan
denna gång var i rent underhållningssyfte.
Tummen upp för det!!
Mötte mamma o tog en lunch tillsammans, mysigt och det
händer inte allt för ofta!
Hämtade en sprudlande glad Julia och åkte till Ninas för att köpa namnsdagsbulle.
En lika sprudlande o ny för mig, tjej , bakom kassadisken.
Pratade o skojade med Julia , som hände på, hon brukar ju annars
vara lite reserverad- men inte då.
Bullen tryckte hon i bilen :-) varför vänta??
Kalle vaknade o jag annonserade städning-lite väl skitigt här hemma.
Tror nästan allt blev gjort, torkade golven precis nyss.
Hann o bada Julia och kors i taket jag fick fläta hennes hår!
Synd jag e så sjukt dålig på att fläta bara, ser ut som ett kraschat fågelbo!!
Kalle hann o träna sitt innan jag for på mitt.
Kommer till träningen o ser att boxen är framtagen HJÄLP!!
Kände mig inte beredd!
Men jag var beredd!!
Jävligt beredd.
Satte alla hopp utan att tveka och 4 rundor dessutom!!
Hell yaaa jag är fan grym om jag får säga det själv!!!
Nu kan jag sova gott-om jag kan för jag e lite öm i kroppen
efter både massage o träning.
Men det som inte dödar det härdar
#tränasomomdetgälldelivet
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela