jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Supertisdag!

Publicerad 2016-02-02 23:00:37 i Allmänt,

Vad får en egentligen att må bra?
funderade lite på det idag och inser att ALLA bitar kan inte vara
i harmoni och för mig behöver det inte vara så för att jag ska må bra.
Just nu mår jag bra, riktigt bra!
Jobbet o vågen är mina bad asses just nu men jag fokuserar på det andra.
Det som får mig att må bra.
Min familj, mina vänner , min träning!
Så skönt!
Försöker även få till lite roligheter med jämna  mellanrum.
Idag en supertisdag!!
Sovmorgon med gullungen till 9:20, frukost tillsammans.
Vi gillar lika , yoghurtkvarg med hallon.
Pussel o spel på rummet, fasen vad stökigt det blev!
In för en lunch på tremanhand, ger hopp om en lösning på något som suttit som en tagg i mitt hjärta.
Hämta mamma , handla-självklart med liten vagn o en ungsudd som sköter
scanningen åt mig, bra jobbat, vi stal inget iaf!
Gofika hemma-halv semla till mig!
Utelek alla 3 , fotboll o dans!
Om ungsudden får bestämma!
Och bestämmer gör hon.
In till militärträningen för boxpass, asbra!!
Kände mig i god form så slog till på ett fokuspass efteråt, mage denna gång.
Hem o mat i magen, bad med Julia, mys i soffan med mannen i mitt liv
och nu, landat här framför datorn.
Supertisdag!!
 
Bildresultat för militärträning
 
 
Vad får dig att må bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela