jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ändrade planer

Publicerad 2016-01-30 15:03:16 i Allmänt,

Fredagen blev ju inte riktigt som det var tänkt då det fick bli VAB
inatt då mamma är sjuk.
Finns ju inte en uppsjö med människor runtomkring som kan vara här
både natt o dag när vi jobbar helg samtidigt.
Tankarna till nattdagis är väl här igen men det är ju sån satans lång kö
och känns lite meckigt när man ska köra fram o tillbaka in till stan och lämna långt
innan man börjat jobba osv.
Och nu när vi får 3 nätter mer på 6 veckor då blir det ju ännu sämre.
Bara leta nytt jobb känns det som.
Blev en mysig frukost hemma hos lillasyster då jag turligt nog
var i stan då hon ringde.
Handla för helgen o köpa kofta till Julia, tjejen som är så noga
med sina klädval.
En träningsjacka till mig från Stadium , använde min årsbonus, toppenbra!
Inför kvällen lagade vi önskemat från Oliwer o Julia , köttfärssås , jag o Kalle åt kött o grönsaker.
Hade fixat biomys med biljetter o snacks och ett köpställe.
Såg en tecknad version av Noaks Ark, gullig och rolig och tid tillsammans i soffan.
 
 
 
Biokväll!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela