jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hej mitt vinterland!

Publicerad 2016-01-05 23:19:09 i Allmänt,

Grabbsen på bio, Star Wars o så nöjda.
Hem o fixa våfflor åt girlsen, med banan o nutella på.
Herregud dom har ätit nutella så det sprutar ur öronen på dom snart.
Hero the hund på besök , rysligt kallt o snöfall i 200 självklart
då jag lovar gosa hund.
Slår aldrig fel.
Likadant när Mr Druttski ska rastas , länge sedan nu dock, det slog
aldrig fel, spöregn!!
Jag vet verkligen varför jag inte har hund!
Stora barn till sin pappa o det blev tomt o tyst.
Kalle uppe före tuppen o åkte o hämtade vårt "nya" gym.
Hoppas verkligen det ska bli bra nu!
La in matta för att skydda golvet o sen vips så hade han monterat ihop oxå.
My man he can!!
Åkte sedan till jobb o jag kände mig lite trött.
Hann dock inte tänka tanken förrän julias dörr öppnades o hon står där
helt hysterisk.
Jag rusar till henne o då börjar hon skratta hysteriskt, jag blev sjukt rädd!
skrattet övergick sen i osammanhängande prat o lite konstiga ryckningar.
Gumman verkade inte riktigt vaken men hon tittade på mig o pekade o babblade.
Började sedan skratta hysteriskt igen o jag tänkte nähe vi går o lägger oss, 22:45 , tack o godnatt!
Funderade på om hon skulle bli sjuk o låg o lyssnade på hennes andetag
men nä allting lugnt o idag som vanligt.
Dagen idag varit riktigt kall o efter utelek i snön behövde jag värma både barn
och hundtassar, tur man har flera vetekuddar!
Blev en sväng till stan o fylla på förråden.
Köpte färska laxkotletter till Kalle o mig blev supergott o jag
känner vi fått en bra start nu på vår matstrategi!
Prövade gymmet lite idag, nu skriva ner ett program som man kör efter
och som Kalle känner funkar för honom med!
 
 
 
 
En trettondagsafton i stilla sinne, hade nästan glömt det var afton.
Men Kalle jobbar jue o ingen skillnad vara ledig imorgon.
Själv laddar jag mentalt att börja jobba på fredag, hoppas det händer ngt kul i helgen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela