jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Satan i gatan så kallt!

Publicerad 2016-01-06 23:09:29 i Allmänt,

Denna vinters kallaste dag än så länge.
Termometern visade -15,4 grader då vi steg upp kl 9:30 brrr.
Köpte ju ullunderställ o strumpor till Julia från PoP måste leta fram det.
Nästa vecka fsk o då behövs det grejer.
Var ju ute igår o hon blev kall om fötterna, ett par ullsockar går tydligen
åt trots vi köpt skor som ska tåla -20
Tycks ju dock inte hjälpa när man är lite mindre o lite orörligare i alla tjocka kläder.
Idag en härlig dag med mamma/mormor lunch o fika och sen
styrde hon o jag bilen till Finspång och fotbollscup för våran Oliwer.
Ett prövapåpass med vänner på militärträningen kändes gött i kroppen
och min lövbiff och kantarellgryta gjorde gott i magen då jag kom hem.
Surfat runt lite ikväll bland boenden i Florida, vi behöver
hitta ngt rätt snart för vår sista vecka då utbudet tömts ngt kopiöst.
Alla boenden så stora så skulle ngn vara intresserad följa med så köp en flygstol!!
Nu blir det sängen, lovat mig själv mera sömn de dagar jag är ledig.
Tänker hålla det!
 
 
Mikrovila med tärnljuset i högsta hugg!!
 
 
 
Mormor kan du hjälpa mig med maten??
 
 
 
Mormors smyckessamling går inte av för hackor o att få med sig ett halsband hem var fantastiskt!
 
 
 
Vår kämpe!!
 
 
 
Laddade med kvarg o hallon innan träning, asgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela