jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Old gang!

Publicerad 2016-03-28 23:30:00 i Allmänt,

Varit ute med vårt arbetsgäng ikväll, gänget som inte finns längre.
Snart bara Gittan o jag kvar.
Omorganisationer är bra men samtidigt lite sorgliga.
Blev pappa grappa o en supergod pizza där med räkor på.
Pannacotta till efterrätt, mumsigt.
Innan jag åkte hann Kalle o jag röja av lite här hemma o när
jag kom hem hade han fortsatt o gjort fint.
Guldmannen!
 
 
 
 
 
Tog två bilder på mig själv o jo fan det har hänt lite.
Hoppas denna månad med snäppet bättre kost,,,hoppas jag ska kunna ge liiite mera.
Skulle behöva ha lite mera segt krut i musklerna men jag hoppas det kommer.
 
 
Nu godnatt,fort som fan!
Är supertrött!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-31 23:48:58

Så snygg du ääääär!!! //lillasyster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela