jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Mitt mål-Vårt mål-Vi ska dit

Publicerad 2013-04-12 22:28:34 i Allmänt,

När man kommer till en viss gräns o man inte
längre känner sig bekväm o tillfreds med sin
egen kropp, då måste man sätta ner foten!
Har känt så ett tag nu o man blir inte rolig som sambo då.
För ett par veckor sedan trampade jag igenom isen o det
var dags att försöka ta sig upp, frågan var väl bara om
jag var tillräckligt rustad för att ta mig upp??
Sådde ett frö hos min sambo som genast var med på
noterna, både för att stötta mig och för sin egen del.
Vi valde LCHF och jag valde träning hemma.
Crosstrainer, rockring, styrka och promenader.
Viktnedgången är än så länge inget att skryta med men
något har helt klart hänt med kroppen o jag kommer i
fler o fler kläder. Byxor framförallt, vissa blusar smiter åt tight över bysten
fortfarande o jag undrar när mjölken ur brösten ska försvinna??
Slutade ju amma helt för 10 dagar sedan o jag tycker det
är väldigt mycket mat kvar.
Hur eller hur, jag mår super o känner mig pigg.
Nu jäklar liksom!!
Vad är då målet?
Jag vet faktiskt inte riktigt, men målet måste ju vara att trivas
i kroppen igen, detta tempel som någonstans på vägen missbrukats o
raserats av flertalet dåliga val.
Ja jag vet, jag har varit gravid o Julia är bara 9 månader, men jag kunde varit
mera strikt från början.
Nu vet ni vad jag pysslar med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela