jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Amen tisdag hallå!!

Publicerad 2013-08-13 22:47:53 i Allmänt,

Fick sovmorgon idag, så skönt.
Bra att turas om med dom "tidiga" mornarna.
Eller tidiga o tidiga , kvart i 7 är ju inte okristeligt.
Vi är nog rätt bortskämda,,,,kan man konstatera.
Många aktiviteter på gång idag.
Wilma på stan med Tilde för att inhandla present till fredagens fest,
Oliwer, Julia o jag för presentinköp o handling , Kalle o Hampus målandes
utbyggnaden o så duktiga.
 Allt målat en gång av det ljusa.
Kalle försökte även rensa det igensatta avrinningssystemet, gick
väl inget vidare tyvärr.
 
 
 
I eftermiddag har min underbara guddotter o hennes föräldrar varit
på besök, riktigt mysigt.
Det lilla charmtrollet skenar verkligen i både vikt o längd,
det går alldeles för fort med henne med, precis som med Julia.
 
 
 
 
På tal om Julia,,,,den ungen har kört järnet ikväll, övertrött som en tok!
Blir galet mörkrädd o undrar vad jag ställt till med när jag ser hur hon härmar
mitt minspel o mina ljud,,,stackars barn haha!
 
 
 
Idag har det seglat upp ytterligare ett mörkt moln på ett håll
samtidigt som några har skingrats, konstigt det där, det tar ut varandra
hela tiden, men det är livet på en pinne antar jag.
Funderade lite på helgen, var laddad på augustifesten men
ärligt, det är ju bara skräp.
Hittade lite för barnen o allra helst för Hampus.
Silent disco, önskar det funnits när jag var tonåring, får
se om han är sugen på att gå.
Själv är jag mer taggad för en massa mat, en buffee, en stooor en.
Kanske ska fundera på det till lördagen istället för att ge sig ut i vimmlet??
Dags att knoppa, min tur gå upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela