jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Måste skryta lite!

Publicerad 2013-08-01 15:09:02 i Allmänt,

Många av er som läser vet ju att jag under flera år varit överviktig
och det är jag ju fortfarande förvisso,,,,,,
MEN
skillnaden är nu att jag tagit tag i min vikt o äter
enl LCHF metoden.
Det har väl fungerat bra från och till men nu dom senaste veckorna
har det gått riktigt bra.
Fick ett par byxor för ca 2 månader sedan av Tina och dom gick då knappt upp över
lår o rumpa. MEN igår då gick dom upp o knäpptes
utan problem, fatta så glad jag blev.
Att byxorna dessutom är asläckra o passar min stil som handen
i handsken gör ju inte saken sämre!!
Klapp på axeln till mig och mot nya mål!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-08-01 23:17:34

Härligt super grattis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela