jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Skänninge o Lisebergspack!

Publicerad 2013-08-07 22:58:34 i Allmänt,

Julia vaknade tidigt som satan imorse o det var min tur
att stiga upp, ojojoj!
Hon så snäll leker med sitt nygammla Duplo
o jag ligger med kudde o filt på hennes matta o tittar på.
Lite gofrukost intog vi tillsammans efter Julia sovit en stund
o det var en lyckligt tjej som slevade in hallon o blåbär.
 
 
 
Tror Julia befinner sig i matkoma på denna bild!

Dagen bjöd på Skänninge marknad tillsammans med mamma.
Mysigt gå där o kolla in alla saker.
Blev inte så mycket handlat, men det var inte syftet.
Mamma däremot gjorde två inköp till Julia, den superfina koftan blir perfekt
till hösten o ja t-shirten talar ju för sig själv.
 
 

Kvällen bjöd på matsäckstillverkning, mat ute, brödbak o mys i soffan!
Imorgon bär det av till Liseberg med två familjer från Wilmas klass.
Tyvärr ser ju inte vädret så lovande ut men vad gör det
Hoppas på mindre kö då!!
 
 
 
 
Nedan en bild som jag tog när vi åt, man undrar ju, krockade dom??
 
 
 
 
Sov gott alla därute, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela