jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

The name of the game???

Publicerad 2013-08-19 23:57:16 i Allmänt,

Soccer, soccer, soccer!!
Fan vad jag älskar fotboll!!
Regn från skyn men regnjacka på o bara köra!
Vara bästa fotbollsmorsan o elda igång alla föräldrar.
Jag bara njuuuter!!
Minsta sonen både i mål o ute.
Målskytt dessutom!
 
 
 
 
Vidare o bara fortsätta njuta av en finfin match av stora sonens fotbollslag.
Vilka killar o vilken moral denna dag!
Hampus på innermittfältet för första gången i hela sitt liv, nervös??
Japp absolut , men slet som ett djur.
Fan så bra, jag bara njöt.
O ja, jag skryter, för jag är galet stolt o ha en son
med sån lagmoral o kämparglöd!
Att dagen kröntes med ett snyggt mål a´la Zlatan, det
gjorde denna morsa så jävla uberstolt!
 
 
 
 
Mina grabbar gjorde mig lycklig denna fm, men när man kommer hem o upptäcker att
ens fina dotter, städat o fixat hemma, ja då blir man tårögd.
Vet inte hur många gånger jag tackade.
Underbara Wilma, du ger mer än du tar, till oss alla,
du har ett hjärta av guld.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela