jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Något att fira!

Publicerad 2013-02-12 23:41:24 i Allmänt,

Det finns nästan alltid något att fira tydligen! Idag inte bara Fettisdagen utan även pannkaksdagen!
Klart vi måste fira det oxå, Oliwer är ju galen i pannkakor! Jag lastade fram grädde, glass o hallon oxå, musigt tyckte barnen!
 
 
 
 
Kunde ju inte heller låta bli semlorna!
 
Man undrar ju vem som kom på alla dessa dagar, som ska firas?
Den ena knasigare än den andra.
Min födelsedag innehåller följande andra firardagar!
 
 
2013-03-21* Internationella dagen för avskaffande av rasdiskriminering
2013-03-21* Världpoesidagen
2013-03-21* Internationella sömndagen
2013-03-21* World down syndrome day
2013-03-21* Internationella dagen för Nowruz
2013-03-21* Internationella dockteaterdagen
 
Mest glad blir jag nog över dockteaterdagen, har redan börjat fila på
hur den ska firas på bästa sätt!
 
Dags att sova, Julia har kört musten ur mig ikväll, vad händer liksom??
Kalle kör en omgång med penicillin till, nu 10 dagar, EGENVÅRD, I love it!
Se så bra det är!
Nu har jag inte bara en sambo med öroninflammation utan oxå en sambo som är halvdöv o sjösjuk!
Kan knappast bli bättre tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela