jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Turne!

Publicerad 2013-02-06 23:06:43 i Allmänt,

Lunch med en stackare?? Vem kan motstå den inbjudan? Inte jag iaf. Fina Tina med grym ryggvärk bjöd in till Åby Hills, precis vad jag behövde, lite luft o tjejsnack.
Spanade in Philles nya rum, jättefint blev det. Finns det något den tjejen kan så är det att inreda o komponera på ett fenomenalt sätt, baka är hon oxå bra på, just nu i LCHF anda, mumsigt!
 
 
 
 
Julia sträckte sig direkt mot Tina o där blev hon sittandes/liggandes o sov en skön powernap!
Hämtade mamma efter besöket i Åby o styrde kosan mot mitt andra hem MAXI, lite påfyllnad i kylskåpet! Aldrig kul. Passade på att handla ett par presenter till vårt ofödda kusinbarn.
HEmma väntade en nyduschad Kalle, som luktade så gott så gott, han hade äntligen fått lite kraft o levnadsmod o uppbringat den till en dusch, skönt , hoppas han är på bättringsvägen.
Själv har jag fått riktigt ont över bihålorna, ett öra o ner i en tand, superbra!! Men hela systemet hänger ju ihop så ja, bara köra nässpray, ipren o snyta ut allt grönt snor som går!!
Pappa o Julia mös massor i soffan ikväll, så mysigt se dom!
 
 
 
 
 
Sett matchen ikväll Sverige-Argentina, ingen höjdare men men!
Nu blir det kiss o gonatt, imorgon nya äventyr kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela