jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Uppassning och ungdomskänsla!

Publicerad 2013-02-01 10:47:18 i Allmänt,

Gomorgon, vaknade o konstaterade att jag fått nästan en hel natts sömn och att Julia inte gråtit något alls inatt, skönt! Kanske kände hon påsig att mamman behövde hämta kraft o levnadsmod?
Oliwer hemma idag med hög feber, han konstaterade dock att det är lite skönt att vara hemma o va sjuk, man blir ju så uppassad,,,,hmmm får nog fundera över situationen, känner att han har övertaget nu!
Avstod Julias babysim oxå, känns klokt men tråkigt!
Får fikabesök om en stund, vissa räds inte bacillerna! Skickade ytterligare ett varnande sms imorse men nope Lena ville promt komma, hon hade ju massa pysselsaker till Wilma att leverera!
Ser en helg med korttillverkning framför mig, tur Kalle snickrat nytt megaskrivbord till Wilma så hon får plats med alla saker, skönt att inte behöva plocka undan varje gång man tagit fram!
Drabbades förrut även av en nostalgisk känsla,,,,känslan när man verkligen KÄNNER hur en FINNE tänker göra entre! Men va faaan händer?? Jag e ju för guds skull snart 36 år??
Tittade mig i spegeln o konstaterade att ja kanske inte bara en utan tre som snart kommer pryda mitt bleka nylle!
Kommer se ut som den danska flaggan, en polkagris eller en flugsvamp i värsta fall1
Hej där fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela