jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Amen gött o leva då!!

Publicerad 2013-07-05 23:41:54 i Allmänt,

Dagarna rullar på och varvas för min del med jobb
o lediga stunder med mina härliga kidz o min
fantastiska sambo.
Bara Hampus som fattas i banditgänget, men han e inte intresserad av oss denna
vecka för han är på sports camp :-)
Som sagt jobbade natten som var o japp, det rör på sig.
Fick en vikarie i bilen som aldrig varit på min bil, hell ya!
Men bra, för då sattes jag på prov efter flera månaders bortavaro.
Riktigt bra vikarie oxå!
Handlat o fixat till Julias födelsedagskalas imorgon.
Blir att fira lite tidigare än 1 årsdagen då jag värnar om att
dom stor barnen får vara med på kalaset.
Nästa vecka befinner dom sig nämligen i skåne.
Har skrattat massor idag,,,äntligen,,gårdagen var tung som fan.
Såå jävla tungt.
Vet varför och tack gode gud för min sambo!
Men nu är vi på banan igen!
Idag varmt som sjutton, hoppas på fint väder imorgon så vi
kan sitta ute.
Mitt lilla gudbarn kommer oxå imorgon, lyckan är all over
the place , som Daniel sa!
Idag använde jag Her Drutt som ursäkt för en springa/gå promenad, jag
var inte på något sätt ombedd vakta honom utan han var här som gäst
o jag valde ha honom som ursäkt för min aktivitet.
Bra där jag kom ut!
Lyssnar mig just nu galet trött på Aviciis nya Wake me up o
den tar mig tillbaka i känslan till Bråvalla.
Nioe as hell!
Nästa vecka så mycket kul saker på G, hoppas få allt att klaffa bara!
Men först, ett 1 års kalas i förväg!
See ya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela