jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Det orättvisa livet!

Publicerad 2013-07-15 08:40:36 i Allmänt,

Nu är vi här igen, fan!
Höll tummarna så hårt jag bara kunde.
Hoppades o helt ärligt, jag pratade med det jag tror på.
Eller trodde på???
Förlåt, det hjälpte inte!
Jag önskar jag kunde göra mera.
Men vad jag än gör, vad jag än säger o hur mycket
jag än finns, det räcker INTE!!!
Kan aldrig trolla bort detta eller lindra.
Jag vet fan inte vad jag ska säga, för inga ord känns rätt.
Min vän, min fina vän.
Ni befinner er i stormens öga, helvete!!
Tanken på er kramar mitt hjärta så hårt o det knyter sig
i bröstet på ett obehagligt sätt.
Matchen har bara börjat min vän, jag söker svar på hur
jag kan hjälpa er att vinna den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela