jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Blandad kompott!

Publicerad 2013-06-12 22:48:37 i Allmänt,

Städade o styrde på förmiddagen, var inne en hel del då
Julia vistats lite för mycket i solen dom senaste dagarna.
Kunde ju inte låta bli helt så vi tog lite frukt på altanen o vips utan att
jag hann räkna till ett så kröp Julia ner i pollen med kläder o blöja på!
Jag vet numera hur bra en Libero suger!!
 
 
 
Städade o fixade lite härhemma, tycker det är så tråkigt men det måste ju göras!
Lekte på Julias rum, Kalle skulle ju upp tidigt idag för
vi var o hjälpte hans föräldrar o plantera på kyrkogården.
 
 
 
Lilla skruttan, tiden går så fort!
Blev ju som sagt ett besök på kyrkogården, blev så fint
på gravarna.
Hem o låta Kalle sova o vad händer då?????
Jo Julia släpper taget om köksskåpet o tar ett par supersnabba steg emot mig!!!
Herregud, jag blev livrädd, men ändå glad.
Tror hon släppte i ren upprymdhet.
Plastis syster o hennes Alex kom förbi en stund på kvällen,
vi löste lite värdsliga problem hoppas jag.
Blev hemlagad kebab till kvällsmat, det är så jäkla gott!
Vattnade alla växter ute för att sen upptäcka att
det ska bli regn imorgon.
Regn på självaste skolavslutningen, skit oxå!
Jag som hade tänkt promenera ner till skolan, så blir
det nu inte.
Lite ledsen över att missa Wilmas skolavslutning imorgon men den
minsta banditen måste gå först.
Kalle mitt finaste hjärta har åkt till jobbet för en sista natt, ska
bli skönt ha lite ledigt ihop igen!
Finns massor ta tag i o styra med, laddar
som tusan för midsommar!
Tack o god natt!
 

Kommentarer

Postat av: Annap

Publicerad 2013-06-13 23:59:47

Problemet är löst. Tack för lånet! Du är bäst!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela