jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ett avsked,,,,

Publicerad 2013-06-23 23:09:51 i Allmänt,

,,,om en bara för en vecka!
Min stora tjej är på sports camp denna vecka som kommer
o det var en spänd, pirrig o förväntansfull
tjej som jag sade hej då till.
Skickade ett sms, ville kolla så allt var bra,,,,,inget svar
ringde,,,,inget svar
hon ringde upp o jag fick ynka 33 sekunder med henne
för hon skulle faktiskt ta tid på W nu - Hej då!!
 
 
 
Eftermiddagen/kvällen bjöd på laxmiddag med La Familia
mycket gott o ett trevligt avslut på denna
midsommarhelg.
 
 
 
Lyckades få till en bild på oss alla tre där
vi faktiskt ser skapliga ut måste jag säga!
Kalle o jag basunerade ut att vi skulle gå en promenad på kvällen o vips hade
vi våra fina pojkar med oss!
En cyklandes o en dragandes på Julia.
 
 
 
Julia och Oliwer inventerade godisbeståndet efter helgen!
 
 
 
En fin kväll med glatt humör o en julia i sitt esse, gåendes i full fart runt bordet
visserligen håller hon sig i men det är inte långt borta nu det syns.
Jonas anslöt på senkvällen för en sleepover o Kalle for till jobbet.
Hoho vart blev alla av?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela