jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ett stilla sommarregn!

Publicerad 2013-06-10 23:05:08 i Allmänt,

Skjutsade barn till skolan imorse,passade på att efter jag lämnat
Hampus i Folkparken, ta en tur runt strömmen.
Det var verkligen inte igår.
En jättefin oas mitt i staden, ljuvligt.
Lilla Julia så snällt i vagnen, åkte frammåt, mycket att titta på!
 
 
 
Gick förbi fotbollsplanen i Folkparken o spanade på Hampus
ett slag, så bekymmersfritt vara i tonåren, men ändå
så tufft!
Väl hemma tog vi oss lite mat, Julia på ett uruselt humör, gasta o tjöt om vart annat.
Packade in oss i Oliwers rum o stängde dörren.
Blev en tupplur för oss båda på nästan 2 timmar!
Skönt och välbehövligt!
 
 
 
Kalle vaknade till liv precis när vi gjorde det o då tog vi tag
i lite olika göromål.
Vi hann ganska mycket innan regnet kom.
Tog oss en sväng till staden, hämtade en liten godbit
jag lyckats komma över för mycket billig penning på blocket!!
 
 
 
Så supernice det blev, är riktigt nöjd!
Blev en middag på my choice of salad, mycket gott.
Julia tuggade glatt i sig bröd och ost om vartannat, gurkan dumpades
på golvet, tack för det sa ägaren hehe!
 
 
 
Kalle på jobbet o jag har skittråkigt, sjukt dåligt på tv:n!
Surfar runt, kollar in reasidor o läser bloggar.
Kanske lika bra krypa ner i sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela