jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Från en glädjens morgon till ett rent helvete!

Publicerad 2013-06-11 23:33:13 i Allmänt,

Vaknade pigga o glada, dock inte hungriga enligt Julia
som envist vägrade gröten till frukost.
Ge henne skeden för gudsskull o låt ungen pröva
sina vingar, sagt o gjort!
Katastrofen var ett faktum!!
 
 
 
Lite kom i men det var minimalt!
En morgonkaffe hos anna o Molly, mysigt,
härligt med lite spontanhäng!
 
 
 
Efter den trevliga stunden gick allt bara käpprätt åt helvete.
Skrev ett inlägg på facebook och helt ärligt, det gäller även dig som läser,
har du inget snällt att komma med eller om dina avsikter är onda, screw you!
Hitta något annat o roa dig med än att förstöra mina vänners o min familjs liv!
 
Julia o jag åkte o handlade på kvällen, Kalle snickrade o som
han snickrar sen då! Så galet snabb o duktig!
Blir superfint!
Lax o god sås till fotbollen, mums!
Julia tog en smörgås, på sitt eget lilla vis.
 
 
 
Tack underbara Åsa för ditt öra ikväll o för att jag fick plats
i ditt hjärta!
Mera kärlek till folket!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-06-13 19:55:28

Bff i vuxen ålder når andra höjder härifrån och rakt in i bovögga och tillbaka framåt igen kort sagt vi finns alltid en lur bort❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela