jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Full rulle!

Publicerad 2013-06-17 11:12:44 i Allmänt,

Lite barn i huset i fredags , mysigt, pappavecka behöver inte
betyda barnlös alla gånger.
Match på Wembley på kvällen, Hampus älskade EBK vann
med 3-1 o jag måste säga att matchen var ju knappast välspelad
men individuellt fanns det många ljus i mörkret!
 
 
 
Lördagen bjöd på Jönsbergska cupen, vackert väder o blandad
kompott i resultatväg!
Inte alltid man kan vinna o det är viktigt att ändå hålla
humöret uppe vilket småkillarna verkligen gjorde!
Vår kämpe stod både i mål o spelade ute, målade en gång till
familjens stora lycka!
 
 
 

Min pappa är världens bästa tränare!
 

 
Och jag är en riktigt bra keeper!
 
Hemma snickrades det för fullt o när jag kom hem med ytterligare ett projekt
ja då var det bara att ge sig in till stan o
hämta 20 kvm gräs som skulle rullas ut, blev ju riktigt bra o
en bit på vägen!
Söndagen bjöd på poolparty för Oliwer o endel av hans kompisar.
Vi hade sån tur med vädret.
 
 
 
 
Grillade hamburgare smakade bra när man badat en stund o på det
en fika o godispåse. Skickade hem ett gäng
sockerstinna barn,,,,,
På em kom gudfar o Rebecka, hade med sig rabarberpaj, mumsigt.
Massa bus o Julia hade inte tid att sova.
 
 
 
Blev ett bad för att hålla ögonen öppna till kl 19.
 
 
 
En superduper bra helg till enda, nu mot nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela