jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Helt galet!

Publicerad 2013-06-08 00:06:53 i Allmänt,

Blir lite fundersam, har liksom ett snitt på 25 unika läsare, varje dag??
Vem orkar o vill läsa om mitt liv undrar man ju??
Jaja, blir otroligt glad iaf!
Har haft en superfin klämfredag idag med fullt hus.
Henka o Rebecka har varit här o myst.
Massa avlastning med Julia, jag hann med lite av varje som annars
hade skett med Julia på armen.
Lillfia vaknade kl 5 imorse, men jag vägrade fullständigt att ens
fundera på att gå upp.
Gick upp, gjorde välling o sen la vi oss igen, tog 1 tim så sov hon.
Suck, varför så tidiga mornar?
Massa barn o ungdomar här idag oxå.
Våra 4 och 5 till, härligt!
Match har det varit ikväll oxå, blev ju ingen vinst, varken för EBK eller Sverige!
Båda förlusterna lika sura.....
Oliwer sover borta inatt, saknar honom som bara den, min lille kille.
Men har ju Alfons o Elvira här istället.
Nice, som Alfons skulle ha sagt!
 
 
 
 
 
 
I vårt trädgårdsland växer det förfullt o jag hoppas vi har
färskpotatisen klar till midsommar!
Borde visserligen sattsat på det röda guldet men de hade
nog inte mognat så snabbt!
Kul iaf att så mycket tagit sig o vill växa hos oss, våra fingrar
är ju inte gröna precis.
Nu är det tack o godnatt, jag är
trött som fan o jag undrar vem som kommer imorgon bitti kl 05
o hämtar Julia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela