jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Min fina vän!

Publicerad 2013-06-11 23:41:08 i Allmänt,

Vad gör man när allting rämmnar?
När hela jordens yta rycks undan o man faller ner i en avgrund.
En avgrund så djup så man inte vet om man någonsin får se ljuset igen?
Du gjorde rätt vännen min, du ringde mig, tack snälla för du
gjorde det. Så mycket kärlek.
Vänner! Härifrån och till evigheten.
Vi har delat så otroligt mycket tillsammans, lite mer förr än nu kanske,
men du finns alltid långt fram i min tanke.
Jag kommer alltid finnas för dig o jag
vet att du alltid finns för mig.
Idag var en riktigt mörk dag, så dyster o inga ord kan trösta eller
lindra. För vad säger man när orden inte räcker till?
Idag har tårarna rullat nerför mina kinder, i flera omgångar, livet är jävla
orättvist ibland, jag ber till det jag tror på o hoppas dom hör!
Finaste vän, mörkret har stormat in i ert liv, och även i mitt, men vi finns här o tillsammans är vi starka.
Theres only one way , thats the high way!
 

Kommentarer

Postat av: elisabeth johansson

Publicerad 2013-06-13 20:21:34

En vän bad mej läsa detta:-) Så himla fint skrivet. All kärlek till dig. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela