jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sorg!

Publicerad 2013-06-23 00:09:05 i Allmänt,

Mitt i det underbara midsommarfirandet drog sorgen in.
Någon fick vandra vidare o det blev tyst o tungt.
Alla tar vi det olika o väljer vårt eget sätt att hantera.
Tystnad, tårar eller en undran
över vem som tar hand om glasfigurerna och tomtesamlingen.
Alla sätt berör mig o man försöker nå fram till allas
olika slags sorg.
Min egen den är djupt där inne smärtsam.
Kanske inte på samma sätt som för andra men ändå smärtsam.
Jag väljer att här inte utelämna sorgen till er som läser men idag har
det varit tungt.
Jobbigt vara förälder när frågorna är många o svaren få.
Men underbara Johan, du vet hur du ska vända på myntet.
Dina ord idag hjälpte så oerhört på vår väg mot ett kalas, jag var
beredd vända bilen för att söka lugn och ro men du kan konsten.
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-06-23 10:57:44

Kram kram ❤ / bagar Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela