jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Svinkallt!

Publicerad 2013-03-11 09:18:35 i Allmänt,

Tittar ut o det ser så skönt ut, bestämmer oss för en promenad.
Tror i vår enfald att solen ska värma, men faan rent ut sagt vad det blåser.
Vinden piskar i ansiktet o jag ångrar bittert att jag inte tog någon mössa!!
Vi kämpar dock på och tar oss ner till affären o hem igen, härligt gjort.
Hemma hoppar jag upp på crosstrainern o Kalle åker iväg med skräp till returpunkten.
Garaget är rensat o fixat o inne är det oxå fint.
Har hunnit baka tre sorters mjuka kakor till kvällen me&I party.
Jag är superförtjust i deras kläder och tycker dom har så läckra mönster o färger.
Kvällen blev lyckad o mysig, kul att så många kom.
Man behöver ju absolut inte handla, man kan bara fika!
Landade i soffan o intog vår kebabsallad, båda två helt slut.
Och NEJ vi har inte sovit natten som var heller.
22.15 släckte vi, som två pensionärer, lampan på
Old country Road, trötta men nöjda!
Over and Out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela