jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Från 0-100

Publicerad 2013-10-19 23:14:00 i Allmänt,

Att jag skulle ha 2 extratjejer här ikväll, det visste jag!
Men att det skulle bli 2 extra killar till middagen
o sen ytterligare en finfin tjej
på efterkälken, det hade jag ingen aning om.
Sorlet vid matbordet var som musik i öronen o
jag älskar dessa 12 åringar som fattar skämt o kan
ta en helt galen banditmorsa med munnen full av
grodor som hoppar!
Var o en skäms för sig själv som jag brukar säga
o numera sällan jag får höra jag är pinsam.
Jag är den jag är när jag inte blev som jag skulle, punkt slut!
När alla var mätta försvann dom upp på övervåningen, skräckfilm o sanning eller konka!
Stackars A som fick komma ner o säga
-Jag älskar dig till mig för att
i nästa sekund vända sig mot Kalle , slå ut med
händerna o utbrista - Bli inte arg nu!!
Haha ett gott skratt.
Sanning eller konka ja, oskyldigt som få o med
en nmorsa med öron stora som elefantens!
Knäppisar valde sitta i vardagsrummet däruppe
o låta oss höra allt.
Eller ja, bara jag som hör för
sambons öron är det lock för o det
tycks bara bli värre o värre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela