jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Höstmysigt!

Publicerad 2013-10-10 21:59:17 i Allmänt,

Startade dagen alldeles för tidigt, Julia sovit
skruttdåligt natten som var o när kl ringde
för att fixa med stora barn till skolan, ja då
var jag skit slut.
Bara bryta ihop o komma igen!!
Disk, tvätt, frukost- allt avklarat kl 09.15 piip.
Ett telesamtal bort fanns vännen Åsa, hon ville gå promenad
o jag inte sen hänga på.
Julia i vagnen, en banan som proviant and off we go!
2 timmar senare landade vi på altanen hemma igen
o jag drog lite knäböj, magövningar o stjärtövningar.
Jag e stolt över mig själv!!
 
 
 
 
Vilket väder vi fick idag!!
Hemma liten sjuk son o sambo som vilat för att åka jobba.
Två fina tjejer anlände hem o vi varit handlat o hämtat Hampus.
Vägbygge gör att bussen hem blir ca
40 min sen o det är inte ok när man slutar 15.45!
Grillat till middag ikväll o det var verkligen gott.
Alla runt middagsbordet åt o mumsade.
Hett samtalsämne o lärares beteende o det är
inte lätt ändra åsikter på tonåring.
Tror dock jag sådde ett frö om nytänkande.
Min stora fina son ställde sig i köket ikväll för att fixa
efterrätt tills imorgon.
Vaniljpannacotta med bär, mumsigt ska det bli.

 
 
 
Blev några kladdkakemuffins oxå!
Nu blir det sängen, jag e helt slut.
Hoppas Julia sover som en prinsessa inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela