jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

När blir hon frisk??

Publicerad 2013-10-18 23:01:24 i Allmänt,

Det svänger i sjukstugan!
Julia vid gott mod o pigg o alert ända tills jag
visar mig ca 15:00, då försvinner ALLA livsandar o
hon gråter o skriker konstant!
Precis vad jag behöver,,,verkligen.
Denna vecka så sjukt lite sömn, helt galet
hur det kan bli när inte planen håller fast i livet.
Eller vad det livet som inte höll sig till planen??
Jaja , en underbar sambo ger mer än han tar o jag ger
käftsmäll tillbaka känns det som.
Grattis älskling, en trött kvinna är en tagg i arselet!
Men nu så, har vi helgen på oss.
Visserligen saker planerat men bara saker
man vill göra.
Många promenader har det blivit i veckan, skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela