jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ömsom vin , ömsom vatten!

Publicerad 2013-10-15 20:36:00 i Allmänt,

Fm har blandat o gett, kom si kom sa som en vän sa.
Jag var då tvungen tänka till, hade hört uttrycket för
länge sedan av mormor , men hade jag egentligen fattat vad
hon menade , jo typ ömsom vin, ömsom vatten.
En annan vän sa idag - mest vin!!
Det ska va gött o leva, hur man än lever.
Jag vill oxå ha mest vin :-)
Var på BVC o träffade barnläkaren idag på fm o mycket riktigt, Julia
har en felställning på fötterna o då mest
vänster, ny bedömning om 3 månader.
Känns inte som en katastrof på något sätt, bara skönt få mitt
observanta öga bekräftat o att
jag inte varit ute o cyklat.
Nu bara hoppas att muskulaturen stärks ju mer hon går
o att det rätar ut sig självmant.
Hon har ju liksom bara gått i dryga 2 månader så
det finns gott om hopp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela