jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jag är expert!

Publicerad 2014-04-29 23:13:26 i Allmänt,

Vilken knäppisdag det blev.
Sov oroligt för jag oroade mig inte vakna när
klockan ringde.
Hade lovat ta herr Druttski på en kissrunda.
Vaknade typ 100 gånger, har aldrig hänt förrut.
Bestämde mig när jag vaknade att jag skulle
ta en långprommenad o rensa hjärnan.
Samtalar lite med Druttski, han är tyst o lyssnar.
Man får så många bra svar av en hund kan
jag lugnt konstatera.
Mitt i min sköna power walk ringer Oliwer.
-Hej mamma är du på väg till mitt utvecklingssamtal??
Faaaan!!
Min hjärna o jag är inte överens,,tydligen.
Bad o få prata med fröken, phu hon kvar till kl 16.
Ta hand om min son en stund ber jag snällt, jag rusar!
Sagt o gjort, gled in som en svettig o flämtande morrsa, bad
så hemskt mycket om ursäkt o japp
Oliwer en klippa i skolan.
Hämtade en liten tjej med megabula i pannan
ajajaj, inte kul.
Barn slår sig, inget konstigt men detta var en total krasch från
en skrinda som hon tydligen stått upp i???
Blir en breafing imorgon med personalen.
In till stan ge Julia MPR vaccinet, kunde ju knappast
skjuta på det längre.
Julia blev INTE glad av att bli stucken i armen.
Spanade in Söderköping en snabbis, får se om det blir
utlåning av lgh ett par månader.
Dagens bästa för Julia, gudmor kom o parkerade
bredvid oss på torget o någon hoppade ner o sprang runt bilen för att
leverera bamsekram o ett leende.
Kvällsmat på Stars n Stripes, mumsigt.
Julia seg i början med maten men kom igång och
fick i sig en hel del.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela