jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Busfabriken och Kolmården!

Publicerad 2014-08-14 00:21:09 i Allmänt,

Älskar när alla barn vill hänga på oavsett aktivitet.
Älskar ha mina barn omkring mig.
Idag när vi varit på Kolmården tackade jag min stora son ordentligt.
Han gick upp trots han var trött, följde med, hade det kul
och var social.
Han kunde varit hemma o sovit.
Igår i kassan på Busfabriken trodde dom han var över 18 o att han inte skulle betala.
Jag hade ju ärthjärnan med mig o sa - Haha han har
ju inte ens fyllt 15!!
Jaha men då blir det 100 kr till tack!
Fiii faaan, min hjärna är kass, urkass!

Idag Kolmården o denna dag så härlig.
Go stämning bland kidsen, Julia visserligen psykbryt för att
jag inte ville bära henn Kolmården runt.
Hej vagn!!
 
 
 
 
Älska livet,. älska dom du lever ihop med!

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2014-08-14 12:49:12

Gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela