jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Det lackar mot jul!

Publicerad 2014-12-21 00:13:35 i Allmänt,

Idag har familjen varit lite utspridd , alla har varit på äventyr
på eget håll.
Jag har lite svårt släppa kontrollen o inte veta.
Men jag lär mig, varje dag.
Jag o mina små var iaf på busfabriken och jag har
verkligen fått motionera.
Julia aka puttestekarn aka tomtesmygarn klarar sig ju inte ett dugg själv.
Så bara ta fram mina aptalanger o klättra.
Åka alla rutschkanor o bada i bollhav.
Ikväll har jag förberett lite inför morgondagens lilljul och
kokat 2 sorters fudge, yummy.
Var ju tvungen smaka, skulle jag inte gjort.
Känner sockermonstret rusa i min kropp o bara vilja ha mera.
FFFAAANNN!!
Men skyll mig själv.
Påt imorgon igen.
Nu är det inte många dagar kvar till julafton o jag längtar.
Har även idag ställt till med kusinfest den 2 januari , whoop whoop.
Ska bli najs.
Imorgon måste jag göra en lista på allt som ska fixas
och sen är det bara hålla sig till den.
Inga avstickare utan bara köra på.
Har föresatt mig att kvällen innan julafton ska bli en myskväll.
Ingen stressig kväll där man springer fram o tillbaka o slår
in klappar som blivit glömda osv.
Lugnt o stilla i soffan.
Vi får la se hur det blir med det.
Nu sängen, känner på mig det blir en orolig
natt med lilla fröken tomtesmyg.
Kram till er alla därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela