jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Lilljul 2014

Publicerad 2014-12-22 22:54:53 i Allmänt,

Igår slog vi till på en lilljul.
Bara konstatera att vi inte lever i någon kärnkonstallation.
Inte på någon sida , at all!!
Svårt få ihop allt med dagar, tid o plats.
Gårdagskvällen så mysig.
Julafton behöver ju definitivt inte firas på julafton.
För mig är ju nyår o midsommar viktigare.
Det viktigaste är att vara tillsammans o njuta av lite god mat.
Att dom stora blev nöjda, ja det förstår jag men att den lilla skruttan
skulle bli så förtjust i hemstickad halsduk o mössa, ja det
förvånade mig faktiskt. Nya vagnen oxå en hit
men mössan o halsduken egenhändigt påtagen o vajandes på sne.
Så tacksam ha så hjälpsamma barn när det ska roddas o fixas inför fest
o Kalle sover efter nattjobb.
 
 

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2014-12-25 08:11:18

Så olika :D Jag klarar mig utan både nyår och midsommar :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela