jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

sköna söndag

Publicerad 2014-12-03 23:03:23 i Allmänt,

 
Blev en lunch o lite julklappsinköp på stan för att sen åka upp till Julias hjärta.
Ja vårt med givetvis men ett speciellt hjärta vi en gång
valde för vår dotters skull.
Lugnet infann sig återigen hos mig.
Konstigt när man får se o krama ngn som är sjuk/dålig.
Det känns så mycket bättre.
 
 
Blev tomtesmyg i vrinneviskogen med Pia o barnen.
Så mysigt som det bara kunde bli.
Kul att få prata lite, var ju väldigt länge sedan.
Deras barn så söta o gulliga.
Julia impad av alla tomtar o nissar.
Ska bli riktigt kul på julafton.
 
 
Hem o fixa iordning sig för kvällens tjejfest.
Blev en lugn o mysig tillställning med
bebisbesök av Pirkkos barnbarn.
Några fina paket med mig hem, kul!
Bjöds på så supergod mat o jag var nära kasta i
mig dom andras efterrätt som dom lämnat.
 
 
 
Ny vecka stundade o nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela