jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Mångfald that`s the story!

Publicerad 2014-01-22 22:48:21 i Allmänt,

Jomenvisst, träning idag igen.
Crosstrainer, styrka-dom muskler jag INTE hade
träningsvärk i från igår fick sig en omgång och
sen som avslut simning.
Gött för kroppen slappna av i vattnet.
Skrattade lite för mig själv när jag satt i bilen påvägen hem.
I gymmet hade pensionärsföreningen stormöte, det tog lite tid
att få tillgång till maskinerna då
många saker skulle avhandlas pensionärer emellan.
Väl nere i bassängen hade de dövas förening bestämt sig för att
motionssimma, blir ju aningens svårt med 20 döva som
vill simma o kommunicera samtidigt.
Chocken kom i duschen då 8 damer står o
tvålar in varandras kroppar grundligt för att sen stiga in
i bastun o lägga sig nakna o med benen VÄLDIGT brett isär.
Vart hamnade jag?
Upptryckt i ett hörn som om jag inte fanns,,,jag gick ut.
Straxt kom damerna efter o självklart bytte dom om
på exakt samma ställe som jag, finns ju tre rum byta om
i men nej då.
Dom hjälps åt att frottera varandra o borsta varandras hår.
What the fuck???
Hämtade Julia och Oliwer påvägen hem, lilleman
ville landa hos mamma en stund, mysigt.
Pling Plong-vem ringer på dörren??
Jo för i hela friden, vi kör en Jehovas Vittne oxå.
Hej hej det är kallt ge hit tidningen o dra!!!
Vill egentligen läsa lusen av dom, var o en får tro på det
dom vill, det är inte det, MEN gå inte runt o
pracka på folk vid dörren!!
Dom lär nu komma tillbaks, jag tog ju emot det där sabla vakttornet.
Förlåt vänner som är Jehovas, jag gillar er som människor, det
vet ni men jag tror inte på det ni tror o det vet ni oxå.
Nu sängen. tror det blir en tidig morgon imorgon.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2014-01-24 21:44:34

Underbart inlägg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela