jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vad är en bal på slottet??

Publicerad 2014-01-05 23:22:41 i Allmänt,

Trettondagsbal?? Nä men 3 rätters på
Old Country Road satt som en smäck
i kistan vill jag lova.
Fast frågan är hur jag tänkte, eller snarare inte tänkte!
Trodde nog inte att jag skulle vara så trött.
Men allt löser sig bara man vill.
Till förrätt gratinerad hummer o toast skagen.
Oxfile o potatisgratäng/halloumiost till varmrätt.
Sist men inte minst kladdkaka, grädde o frukt till efterrätt.
Magen var stor som en medicinboll- inte bra!
Men gott var det vill jag lova!
Kvällen avslutades med hockeyfinalen , men den
gav ju inga rofyllda sköna drömmar.
Förlust, riktigt surt.
Men det är klart, det är svårt ta sig igenom en köttmur!!
Denna kväll den sista med ungarna på deras jullov,
imorgon bär det av till pappa o
på onsdag är det rutiner o skola igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela