jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Åt olika håll!

Publicerad 2014-07-02 00:33:38 i Allmänt,

Möttes imorse på uppfarten av min underbara familj.
En skulle till dagis.
En skulle checka in på Day Camp
En skulle till Arlanda o möta en fin vän som äntligen kommer hem
En skulle åka på Jesusträff
En skulle skriva försäljningskontrakt på lgh.
Själv skulle jag in o zzzzzova.
Somnade med ett leende på läpparna.
Min familj gör mig lycklig.
 
 
 
Ikväll varit hos en go kämpetorsk som ska ut på äventyr.
Kommer gå toppen.
Hon gav mig ett hugg, tackar så mycket.
Wilma o Elwira anlände hem
och Johanna o Mikael kom hit o bjöd på mysig stund.
Hann med mycket matnyttigt.
Nu är det gonatt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela