jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Börja om pånytt.

Publicerad 2014-07-09 23:50:22 i Allmänt,

Alla ni som känner mig o följer mig på instagram vet
ju att jag äter LCHF.
Problemet för mig har ju varit att det inte går att ta avsteg o välja ngt
annat för vips å åker våghelvetet upp igen o
jag känner mig svullen om magen.
I söndags bestämde jag mig för en förändring, jag ska äta 16-8
alltså fasta 16 av dygnets timmar o äta 8.
Än så länge funkar det finfint, problemet kommer nog när jag
jobbar mina nätter.
Får klura lite på hur jag ska göra då.
Om det är någon därute som läser detta o har erfarenhet av nattarbete kombinerat med 16-8 så
släng gärna iväg en kommentar här till mig.
 
Idag blev det ännu en dag vid poolen, samtidigt
som jag hade massa projekt på G.
Imorgon är ingen vanlig dag,,,,,
Blev endel hemmafix, fikabesök o handling idag.
Vi är Herovakt idag, mysigt.
Julia ropar på han, klappar och tror uppenbart att
hon bestämmer över han haha.
Ikväll blev det att stoppa ner liten i vagnen för att
gå sista hundrundan.
Kalle på jobb o så långt hade jag ju inte tänkt.
Men allt gick så bra så.
Nä dags för bingen.
Imorgon ska vi kalasa lite!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela